Page to Click

To kolejne narzędzie do którego jesteśmy przyzwyczajeni. Jednym kliknięciem powiększamy stronę w żądanej skali lub na cały ekran. Ale tutaj czeka czytelnika miłe zaskoczenie. Po powiększeniu treść strony nie traci na jakości, a samo generowanie powiększonego widoku trwa bardzo krótko. Dzięki temu możesz oglądać e-katalog na każdym ekranie smartfona czy tabletu.  E-katalog jest zaprojektowany z myślą o spełnieniu wysokich wymagań współczesnego przekazu informacji. Jakość przekazu informacji to atrakcyjność oferty , którą przedstawiasz.

LUPA powiększanie strony 

Jedna z  opcji e-katalogu to dodanie interaktywnych elementów jak: dźwięk, animacje, video, pop up. Możesz dodać również pop-up np z dodatkowym opisem albo kpią certyfikatu. Treść jest dowolna. Możesz podczas oglądania e-katalogu zaoferować podkład muzyczny lub dowolne dźwięki (szum wody, śpiew ptaków lub opowieść o ofercie czy firmie. Na video możesz umieścić szkolenie z obsługi, pokaz zastosowań, relacje, opinie innych klientów itp. Poprzez linkowanie wzmacniasz pozycje e-katalogu w google oraz prowokujesz do kliknięcia w link katalogu.

To kolejne narzędzie do którego jesteśmy przyzwyczajeni. Jednym kliknięciem powiększamy stronę w żądanej skali. Ale tutaj czeka czytelnika miłe zaskoczenie. Po powiększeniu treść strony nie traci na jakości, a samo generowanie powiększonego widoku trwa bardzo krótko. Niby drobiazg, ale czy nie wkurza Cię czekanie na obraz powiększenia? 

Dzięki temu możesz oglądać strony A4 na ekranie smartfona.  E-katalog jest zaprojektowany z myślą o pozytywnym odbiorze i dobrym nastroju czytelnika. Ma to ogromny wpływ na jego decyzje wyboru. Osobiście wole robić zakupy tam gdzie lubię a nie tam gdzie jest najtaniej. A Ty co wolisz? 

LUPA powiększanie strony 

Możesz pobrać dowolną stronę z katalogu lub kilka stron, a nawet cały katalog. Wykorzystaj pobrane strony do stworzenia oferty lub przedstawienia produktu, zastosowania, itp. Wyszukuj treści po frazie, zaznacz tekst, wydrukuj lub pobierz. Wszystko dzieje się bardzo szybko. Zapomnij o czekaniu, wertuj, oglądaj, skup się na treści. Szanujemy Twój czas i nerwy. Przetwarzaj pobrane informacje dla swojego biznesu. Twórz własną ofertę z pomocą e-katalogu.

 

E-NARZĘDZIA

Masz już kilka e-katalogów. zrobimy dla Ciebie na ostatniej stronie listę ikon Twoich e-katalogów i podlinkujemy do ich adresów. W ten sposób przy okazji oglądania jednego katalogu osoba oglądająca może swobodnie przechodzić do następnych e-katalogów. Tak naprawdę to ogranicza nas tylko chęć do oglądania. Wiem może zaproponuj konkurs. Np kto znajdzie Kaczuszkę i poda gdzie ona jest ukryta otrzyma bon na loterię  lub inna nagrodę. Baw się i promuj. Pomysłowość pozostawiam Tobie. Powodzenia.

E-katalog położony jest na wirtualnym stole. Standardowo jest do wyboru kilka rodzajów tła. Ale możemy dopasować tło do Twoich preferencji tak aby pasowało do stylu i przekazu treści. Najczęściej sugerujemy wykorzystać ten element widoku ekranu na promowanie marki. Wkleimy np. LOGO firmy tak aby było widoczne na różnych rozmiarach ekranów. Tło możesz przesłać w pliku lub dobrać z istniejącej palety. najlepiej zaufaj naszym doświadczonym grafikom.

Dopasujemy zgodnie z naszym doświadczeniem.

Dopasowanie tła

To normalne, że poszukujesz treści, które Ciebie interesuję i chcesz je kopiować. Dostajesz więc tego, czego potrzebujesz. Teraz możesz znaleźć dowolna frazę w całej treści e-katalogu. bez kartowania, czytania wszystkiego po kolei i bez czekania na otwarcie kolejnej strony. znaczyć dowolny tekst i zrobić z nim co chcesz. Pożegnaj się z drukowanym katalogiem i pseudo e-katalogiem w formie PDF. Wybierz najlepsze rozwiązania. Twoi odbiorcy tego oczekują. Docenia Twoje zaangażowanie i nowoczesne rozwiązania.

Zasady pozycjonowania, tagowania, linkowani treści są bardzo podobne do tych , które wykonuje się na stronach internetowych. Treści e-katalogu sa pozycjonowane i podlegają statystycznym badaniom np poprzez Google Analitics. Dzięki temu możesz kontrolować pozycję w wyszukiwarce a także oceniać , które z działań marketingowych było najlepsze.

SEO + Statystyki

Po raz pierwszy katalog może być promowany jak hasło reklamowe. Możesz umieszczać link do katalogu we wpisach na facebooku i innych podobnych portalach. Zamieszczaj link na forach, blogach. Wysyłaj link w stopce wszystkich wychodzących maili. Wyślij link z telefonu poprzez SMS.

Załącz kod KRQ z adresem katalogu do  w wizytówce, etykiecie produktowej, plakacie, kuponie rabatowym. Możliwości jest bardzo wiele. Na pewno więcej niż przy tradycyjnym katalogu. zaplanuj najlepszy moment na wysyłkę, wybierz grupę docelową, podepnij e-katalog do akcji promocyjnej.

Nie wiesz gdzie i jak zapisać swój e-katalog. pozostaw to nam. Przechowamy go na naszym serwerze. Do oglądania, wysyłania, promowania wystarczy tylko link do e-katalogu. Hosting opłacany jest na rok czasu z możliwością przedłużenia. Ilość miejsca jest nieograniczona. Skorzystaj z naszego doświadczenia.

Nasz e-katalog możesz pobrać w całości lub tylko części, np tylko jedną stronę. Podobnie z drukowanie. Możesz wydrukować dowolną stronę lub kilka lub zapisać je do PDF. Jeśli zamawiasz wersję katalogu która jest doskonałym narzędziem dla Twojego handlowca, nie musisz się martwić brakiem WiFi u klienta. Twój handlowiec może prezentować ofertę bez dostępu do internetu, bezpośrednio z laptopa czy tabletu. Prostota, szybkość i efektywność - to tylko kilka w zalet w które wyposażasz swojego handlowca. 

Udostępnij swój katalog również handlowcom Twojego dystrybutora.

Offline - to nie problem

Nie martw się kiedy wysyłasz link do katalogu do osoby z Niemiec, Francji czy Brazylii. Możesz wybrać język nawigacji inny niż polski. Dostosuj język do kraju. Dzięki temu Twój katalog będzie odbierany lepiej niż inne oferty w języku niezrozumiałym dla odbiorcy. Stwórz kilka wersji swojego katalogu w różnych językach. Pozwól wybrać odpowiedni język swoim odbiorcom.

Masz listę swoich odbiorów, albo grupę docelową? Panujesz rozesłać katalog? nie musisz się martwić o koszty, czas i organizację wysyłki. TO PROSTE. Tak naprawdę wysyłasz tylko link do katalogu - magazynu. Możesz umieścić go w wysyłce e-mail. A teraz najlepsze.

Możesz go również wysłać prze SMS, możesz zamieścić link w stopce maila swoich pracowników, a nawet w mailach firmy partnerskiej. Co więcej?. możesz umieszczać we wpisach w portalach społecznościowych, forach, blogach i innych formach. Możliwości dystrybucji są wielokrotnie większe niż tradycyjnych katalogów.

Responsywność

Miniaturki stron, to doskonały sposób aby znaleźć szukana stronę. Zazwyczaj pamiętamy wzrokowo stronę i widzimy w wyobraźni obrazy ale nie potrafimy tego odtworzyć. Kiedy zobaczymy miniaturę strony z układem treści, nasza pamięć nagle ożywa i krzyczymy  "to tutaj". Szczególnie docenisz miniaturki kiedy e-katalog będzie miał np 100 stron.

Nie musisz wtedy przeglądać wszystkich stron, aby odnaleźć to co już wcześniej widziałeś. Miniaturki przewijają się tak szybko jak tylko tego chcesz. Wszystko po to aby oglądając e-katalog nie denerwować się z błahych powodów, tylko podtrzymać dobry nastrój i zachować ochotę to przeglądania treści.

Każdego roku wzrasta ilość osób wykorzystających tablet czy smartfon do wyszukiwania informacji w internecie. Komputer wymaga czasu i miejsca, tymczasem przenośne urządznia wykorzystywane są w poczekalni u dentysty, w tramwaju, pociagu, w hotelu czy w samochodzie. Dlatego tak ważne jest aby treści które chcesz przekazać były idelnie dostosowane do urządzeń mobilnych. Responsywośc daje przewagę w docieraniu z ofertą czy wizualizacją nieazaleznie od miejsca, czasu czy rodzaju ekaranu. Pozwól responsywnosci pracować dla Ciebie.

Proste ikonki zebrane tuż pod e-katalogiem intuicyjnie kierują nas po dodatkowych funkcjach, które odróżniają prawdziwy wydruk z drukarni od wydruku elektronicznego. Kiedy już nauczysz się korzystać z dodatkowych funkcji, nasze wrodzone lenistwo - czyli nieustanne poszukiwanie ułatwień sprawi, że z trudem będziemy sięgać po katalogi drukowane. Postęp technologiczny wymusza na nas nowe standardy. A one wynikają z optymalizacji maksimum efektu jak najniższym kosztem. Dlatego ikonki stają się nowym językiem współczesnych czasów i są nieodłącznym elementem komunikacji.

Czy to w ogóle ma jeszcze jakieś znaczenie? TAK. Właśnie teraz kiedy zalewają nas treści w ogólnej formie w mailu, SMS, blogu, forum, sklepach internetowych, portalach FB, LD, T, G+ i innych. Jakie miłe zaskoczenie kiedy nas odbiorca klika w link a tutaj pokazuje się zupełnie nowa a jednocześnie bardzo znana forma obracanych kartek. Tym razem elektroniczna. Już od pierwszej strony kusi do działania odchylający się narożnik karki. W natłoku prostej formy przekazu obracane kartki to doskonały sposób aby zwrócić uwagę na swoją ofertę i jednocześnie wprawić w dobry nastrój. Czy to nie jest zbyt piękne, aby  aby było możliwe. przekonaj się sam. Zamów e-katalog 14 dni na próbę.

Forma wypowiedzi

Zakaładki

Spis treści to kolejny element znany nam już z książek i różnych opracowań.

Możesz wykorzystać spis treści który już masz w swoim katalogu, a my podlinkujemy go do odpowiednich stron.

Ale wtedy oglądający musi wracać do strony ze spisem treści za każdym razem kiedy chce przejść do innego działu. E-katalog ma opcję wstawienia spisu treści obok katalogu po lewej stronie. Taki spis treści jest cały czas widoczny a czytelnik Twojego opracowania może go w każdej chwili włączyć lub ukryć kliknięciem w ikonę. Pomocniczo może włączyć również na podgląd w postaci miniaturek stron w dolnym pasku ekranu.

To proste. Ale w katalogu drukowanym już nie jest. Nie musisz skanować, kopiować. tutaj drukujesz zaznaczony tekst, stronę lub kilka stron. Jakość druku dostosowana do rozdzielczości drukarki. Będziesz zaskoczony jakością drukowania  treści internetowych. Technologie wspierające e-katalog automatycznie generują treść o polepszonej rozdzielczości do 300 DPI. Dzięki temu powiększenie fragmentu strony generowane jest w wysokiej jakości. To kolejna nowość która miło Cię zaskoczy.

drukuj 

Kiedy zamykasz książkę zanim skończysz rozdział, przydaje się zakładka. kiedy chcesz zaznaczyć w gazecie interesujące strony z artykułami, wklejasz kartki, zaginasz rogi. Taką właśnie funkcję spełnia ZAKŁADKA. Zaznaczasz dowolną stronę, a nawet opisujesz jej etykietę wskazując co tam jest. Możesz również wskazać strony swojemu klientowi, zostawiając zakładki na treściach, które interesowały go w rozmowie. Pokazujesz w ten sposób swoja opiekę i szacunek do jego czasu życia. Znacznie ułatwi to klientowi szybkie zapoznanie się z treścią i podjęcie szybkiej decyzji. A przecież o to nam chodzi.

Branding

każdy z nas ulega wpływom nowych technik. Już nam się nie chce kartkować dziesiątek stron , czytać, śledzić aby znaleźć to czego szukamy, jak np w katalogu PDF. Oszczędzamy swój czas. Od tego jest wyszukiwarka. Odruchowo szukamy okienka z lupa i wpisujemy hasło. Bez tego po kilku minutach stracimy cierpliwość. To kolejny powód aby zamienić swój katalog PDF na e-katalog. Jeśli Twój klient ma mieć opory do jakiejś oferty, to lepiej, żeby była to oferta konkurencji.  Szybkie wyszukiwanie to również szybka decyzja i lepszy wybór spośród szerokiej oferty produktów.

Nostalgia, to zdefiniowane uczucie przywoływania dobrych wspomnień najczęściej z młodzieńczych lat. Kto z nas nie pamięta kolorowanek, później młodzieżowych gazetek, kolorowych magazynów z ulubionymi tematami, idolami, itp. Wyrywane plakaty i konkursy z nagrodami. zawsze towarzyszyły temu obracane kartki, szelest i zapach z drukarni. Być może dlatego podczas oglądania e-katalogu wpadamy w dobry nastrój niezależnie od treści. Kolejne karki czekające tylko na nasza komendę czekają na obrócenie. Obrazy są ostre kolorowe i nie trzeba czekać na ich tworzenie. Czyż to nie jest wspaniałe?

Efekt obracanych kartek

Prezentując Swoją ofertę w atmosferze dobrego nastroju i pozytywnych wrażeń, już zwiększasz prawodopodobieństwo sukcesu. Wykorzystaj atuty nowej i przyjemnej formy przekazu treści do promowania Swojej marki. Pokazuj logo firmy, znaki towarowe, hasła reklamowe. Podczas transformacji E-katalog przejmie wszystkie treści zamieszczone w dostarczonym pliku PDF. W tym także logo, ley-out i inne elementy. Dodatkowo możesz budować treści w tle e-katalogu, spisie treści, w ekranie powitalnym generowanym podczas otwierania pliku. Możesz dodatkowo oznaczyć grafikę lub tekst na każdej stronie katalogu.